Någon som handlat därifrån och vet om de är bra?
Hittade en så grym front spoiler till min rs:)
www.superskoda.com
-
Silver shadow
- Bilmodell: Skoda fabia RS
- Kontakt:
-
sengstr
- Bilmodell: Octavia RS2:a
- Kontakt:
Sv:www.superskoda.com
Jag har beställt saker ifrån Superskoda.
Det är klockrent bra. Går fort att få hem varorna..
När du lagt själv beställningen får du verifera din adress har jag för mig. Sen så går du vidare och får se vad ALLT inklusive frakt går på i EURO!!! (Där har du ditt sista val om du verkligen vill göra beställningen och div ändringar.
Sen kan du själv välja betalningssätt som är banköverföring eller betala med kort Via Paypal..
Jag har tagit banköverföring när jag beställt därifrån..
Då får man i ett mail all nödvändig information för att göra en banköverföring! Tycker det fungerar klockrent.
Men Superskoda är klockrent att köpa ifrån.! billigt och snabbt att få hem varorna :) Jag la min beställning på lördagen. gjorde banköverföringen på måndagen och hade varorna på fredagen. (Även fast de sa att jag skulle få varorna på måndagen)..
Fick även paketet som Rekommenderat (antagligen för att man gör förskottsbetalning) :)
Det är klockrent bra. Går fort att få hem varorna..
När du lagt själv beställningen får du verifera din adress har jag för mig. Sen så går du vidare och får se vad ALLT inklusive frakt går på i EURO!!! (Där har du ditt sista val om du verkligen vill göra beställningen och div ändringar.
Sen kan du själv välja betalningssätt som är banköverföring eller betala med kort Via Paypal..
Jag har tagit banköverföring när jag beställt därifrån..
Då får man i ett mail all nödvändig information för att göra en banköverföring! Tycker det fungerar klockrent.
Men Superskoda är klockrent att köpa ifrån.! billigt och snabbt att få hem varorna :) Jag la min beställning på lördagen. gjorde banköverföringen på måndagen och hade varorna på fredagen. (Även fast de sa att jag skulle få varorna på måndagen)..
Fick även paketet som Rekommenderat (antagligen för att man gör förskottsbetalning) :)
-
Silver shadow
- Bilmodell: Skoda fabia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:www.superskoda.com
Tackar! Kommer beställla sakerna snart och det blir framlycktor, spoilers f&b och kjolar!
-
Pillowfighter
- Bilmodell: Skoda octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:www.superskoda.com
Ska oxå handla på superskoda. Min frontspoiler var knäckt när jag köpte min rs1 så jag ska köpa en ny standard. De säljer OEM orginalspoiler billigt. Passar nog på att köpa ny grill oxå i o med att jag ska lacka spoiler, huv och då grillen.
Undra för övrigt hur man montera deras plasma kitt till instrumenthuset.
Undra för övrigt hur man montera deras plasma kitt till instrumenthuset.