Bilen har ingen anslutning!?
-
rqu
- Bilmodell: Enyaq
- Kontakt:
Re: Bilen har ingen anslutning!?
Fast nu gav jag upp och testade att rycka säkring 19 en stund, och tro det eller ej, nu funkar det igen! Min användare i bilen kunde inte heller synka, men det löste sig också. Klockan 17 gick det inte, men några minuter efter att säkring 19 varit bortkopplad 30 minuter så hoppade det igång igen. Kanske orelaterat, vem vet med Skodas tombola?
-
bmw_ixen
- Bilmodell: Enyaq iV80
- Kontakt:
Re: Bilen har ingen anslutning!?
Detta är ju helt rubbat! Jag mailade min kontakt på Skoda och frågade om det var Skoda igen som hade strul igen, men antingen sa han inget eller så hade han ingen info. Att kunna sätta igång värmaren/kyla är ju typ halva nöjet med elbil, så när det inte funkar så blir man ju redigt irriterad och ingen info från Skoda att det är strul. Minsta lilla mail om att det är strul hade ju lugnat mig iaf. Bilen var inbokad på verkstaden imorse 06:50, lite svårt att avboka i helgen och 07:00 ringer dom irriterat att jag inte är där (avbokade på mail igår).
För "bilen" självlagade sig i helgen. Plötsligt kom push om att den var fulladdad och jag fick kontakt.
För "bilen" självlagade sig i helgen. Plötsligt kom push om att den var fulladdad och jag fick kontakt.